Seleccionar página

INFORME DE SOLICITUDE DOS TITORES PARA O ACCESO DOS SEUS

ALUMNOS/AS AO PROGRAMA DE REFORZO E APOIO

DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN CURSO ACADÉMICO 2020/2021

INFORME DE SOLICITUDE DOS TITORES PARA O ACCESO DOS SEUS

ALUMNOS/AS AO PROGRAMA DE REFORZO E APOIO

DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN CURSO ACADÉMICO 2020/2021

    Nombre Tutor/a:


    1. Datos de Identificación do Alumno/a:


    Apellidos: Nombre:

    Data de Nacemento: Lugar:

    Enderezo Familiar: Teléfono:

    Outros Datos de Interese:


    2. Razóns que xustifican dita solicitude:


    • Que medidas das seguintes recibíu a nivel educativo?:

    RE:ACIS:ACINS:

    • Promociona ao curso seguinte?:

    SI:NON:

    • No caso de que promocione con asignaturas suspensas…


    Cales son?:

    • Grao de autonomía no traballo e constancia:

    BAIXO:MEDIO:ALTO:

    • Grao de esforzo para superar as súas dificultades:

    BAIXO:MEDIO:ALTO:

    • Motivación cara ao estudo e niveis de Autoestima:

    BAIXO:MEDIO:ALTO:

    • Adaptación ao clima da clase e aos compañeir@s:

    BAIXO:MEDIO:ALTO:

    • Expectativas dos alumn@S da ESO e dos seus país:

    FPBASICA:BACHARELATO:CICLOS GRADO MEDIO:

    • Trae algún informe do centro do que provén?:

    SI:NON:

    • No caso de que si, cales son?:


    3. Outros datos de interese:


    • Situación sociofamiliar:

    • A que especialista derivades a este nen@?:

    ORIENTADORA:PT:AL:

    • Outras observacións importantes:


    En Ponteareas a de de


    Firma Tutor/a                                                  Firma Orientadora/a


      Nombre Tutor/a:


      1. Datos de Identificación do Alumno/a:


      Apellidos: Nombre:

      Data de Nacemento: Lugar:

      Enderezo Familiar: Teléfono:

      Outros Datos de Interese:


      2. Razóns que xustifican dita solicitude:


      • Que medidas das seguintes recibíu a nivel educativo?:

      RE:ACIS:ACINS:

      • Promociona ao curso seguinte?:

      SI:NON:

      • No caso de que promocione con asignaturas suspensas…


      Cales son?:

      • Grao de autonomía no traballo e constancia:

      BAIXO:MEDIO:ALTO:

      • Grao de esforzo para superar as súas dificultades:

      BAIXO:MEDIO:ALTO:

      • Motivación cara ao estudo e niveis de Autoestima:

      BAIXO:MEDIO:ALTO:

      • Adaptación ao clima da clase e aos compañeir@s:

      BAIXO:MEDIO:ALTO:

      • Expectativas dos alumn@S da ESO e dos seus país:

      FPBASICA:BACHARELATO:CICLOS GRADO MEDIO:

      • Trae algún informe do centro do que provén?:

      SI:NON:

      • No caso de que si, cales son?:


      3. Outros datos de interese:


      • Situación sociofamiliar:

      • A que especialista derivades a este nen@?:

      ORIENTADORA:PT:AL:

      • Outras observacións importantes:


      En Ponteareas a de de


      Firma Tutor/a                                                  Firma Orientadora/a


       

      LA GENTE POSITIVA ES LA QUE SE CAE, SE LEVANTA, SE SACUDE, SE CURA LOS RASPONES, LE SONRÍE A LA VIDA Y DICE:

      ¡AHÍ VOY DE NUEVO!

       

       

      LA GENTE POSITIVA ES LA QUE SE CAE, SE LEVANTA, SE SACUDE, SE CURA LOS RASPONES, LE SONRÍE A LA VIDA Y DICE:

      ¡AHÍ VOY DE NUEVO!

       

      Share This